Toimitusehdot

Voimassa 18.05.2020 alkaen

Verkkokaupan tuotteita myy Hunajayhtymä Oy, Y-tunnus 0204045-2. Myymme tuotteita yksityishenkilöille sekä yrittäjille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä verkkokauppamme kautta. Maksu tapahtuu maksupalvelutarjoajamme Paytrailin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa näkyy tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus & toimitustapa, -aika ja -kulut

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilatut tuotteet
  • toimituskulut
  • tilauksen loppusumman

Samat tiedot näet, ennen tilauksen lähettämistä Ostoskori-sivulla.

Postitamme tilaukset 1-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Postitamme tilaukset Shipit-postituspalvelua hyödyntäen. Asiakas voi päättää, ottaako tilaukseensa toimittajaksi tällöin Postin, Matkahuollon vai DB Schenkerin.

Peruuttamisoikeus ja tuotteiden palautus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. 14 päivää lasketaan siitä päivästä, kun tilaus on saapunut asiakkaalle.  Voit peruuttaa tilauksesi heti, kun olet saanut tilausvahvistuksen, jolloin kummallekaan ei aiheudu tilauksesta turhaa työtä tai kuluja. Peruuttaminen tapahtuu tällöin esim. vastaamalla tilausvahvistusviestiin.

Huomioithan että pelkkä  tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen noutopaikasta ei riitä.

Tuotteiden palauttamisilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän sisällä siitä, kun olet saanut paketin. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Peruuttamisoikeus ei koske yksilöityjä tuotteita.

Kun olet palauttamassa meille tilausta/tuotetta, otathan yhteyttä, niin saat tarkemmat palautusohjeet. Yhteyttä voit ottaa sähköpostitse hunaja (at) hunaja.fi tai soittamalla 0207 769 680.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse hunaja (at) hunaja.fi tai soittamalla 0207 769 68

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.  Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio paketintoimittajalle.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Shopping Cart
Scroll to Top